teisipäev, 12. detsember 2017

Kool


 TERE,


See kooliaasta on olnud kõige raskem kõigist, mis mul olnud on. Eelmistel aasatatel ei muretsenud ega ka väga ei pingutanud oma hinnete pärast, sellel aasatal aga isegi kui pingutan ei õpi ma nii hästi nagu varem.😢
Mul on ka kooliväliselt palju teisi muresid ja mõnikord läheb lihtsalt midagi meelest ära ja ma ei saa sinna midagi parata. Kõige raskem aine on muusika, naljakas,  aga nii see paraku on ja lihtsalt ma ei ole nii musikaalne ja ma pole ka mingi geenius nagu paljud meie klassis . Teine üpris raske tund on ka ajalugu, mul lihtsalt ei jää meelde kõik aastaarvud ja kuupäevad, kuigi ajalugu on raske on mul seal isegi päris okei hinded ma arvan. Ja viimane minu arust raske tund on inglise keel, mitte et see keel üldiselt mulle raske oleks, aga meie õpetaja on minu arust ikka väga nõudlik. Hetkel on meil asendusõpetaja ja temaga on inglise keele tunnis palju rahulikum ja pingevabam.
Üldiselt on meil tore kool ja ka üpris sõbralikud õpetajad.

https://tedconfblog.files.wordpress.com/2012/08/back-to-school.jpg


2 kommentaari: