Reisikiri Narva

Otsustasime hommikul minna perega Narva, sest pole seal ennem kunagi käinud. Pakkisime asjad kokku ja juba sõidame. Autoga sõites on Narva  289 kilomeetrit ja umbes 3 tundi sõitu. Sinna ja tagasi sõitmiseks kulub meil umbes 55-60 eurot bensiini peale. Arvasime, et tahame seal ka ööbida ning võtsime endale Meresuu Spa ja Hotellis disaini paketi. Sinna sisse kuulus: majutus standardtoas 1 öö, hommikusöök, jõusaali piiramatu külastus lahtiolekuaegadel, vee-ja saunakeskuse piiramatu külastus lahtiolekuaegadel, 1 rühmatreening Meresuu spordiklubis, 1 hoolitsus valikust. Hoolitsuseks valisime šokolaadi massaaži, mis kestis 60 minutit. Hind ühele inimesele on kokku 65 eurot. Hotellitoad on kõik väga ilusad, pastelsetes toonides ja suhteliselt avarad.
Jõudes Narva ei tahtnud me kohe Spaasse minna ja otsustasime minna linna peale jalutama. Sihtkohtadeks valisime järgmised vaatamisväärsused: Narva linnus, Narva raekoda, Narva
jõepromenaad ja kunstigalerii.
Alustasime Narva linnusest. Sõitsime sinna autoga, sinna ei olnud väga kaua sõita. Linnus oli väga ilus ja vanaaegne. Tahtsime loomulikult ka sisse minna. Pilet täiskasvanule oli 4 eurot ja koolilapsele 2 eurot nii, et terve pere peale läks meil kokku 12 eurot. Jalutasime seal natuke ja otsustasime edasi minna.
Järgmisena otsustasime minna kunstigaleriisse. Sinna läksid piletid terve pere peale maksma 12 eurot. Seal olid väga ilusad maalid ja kohe kuidagi teistsugune tunne oli. Tuli palju inspiratsiooni ja mulle hullult meeldis seal ikka.
Narva raekoda vaatasime kõrvalt ja see oli väga teistsugune, kui olin ette kujutanud. Ma isegi ei tea miks.
Jõudes jõepromenaadile olin ma väga üllatunud. Seal oli nii ilus. Me jõudsime sinna, kui päike hakkas juba tasapisi loojuma ja seal oli kõik nii imeline. See oli üks kõige ilusamaid vaatepilte mu elus. Me otsustasime hakata juba tasapisi koju sõitma, sest ees oli veel spa.
Hotelli poole sõites tuli meil meelde, et me pole ju polnud veel söönud. Sõitsime restorani, mida meile soovitas üks mu isa tuttav. Selle restorani nimi oli M.Chagall. Mu ema võttis lõhefilee riisinuudlite köögiviljade ja kookosekastmega, mis maksis 14,5 eurot. Mu isa võttis Seakaela karbonaadi ahjukartuli ja adzikaga, mis maksis, 10,9 eurot. Mina ja mu õde võtsime kahe peale sealiha šašlõkki kartuli ja marineeritud juurviljadega, mis maksis 12 eurot. Sinna juurde võtsid mu isa ja ema 500 ml Saku Õlu, mis maksis 3,7 eurot.
Sõime ära ja võisime rahulikult hotelli sõita. Seal vahetasime ära riided ja läksime spaasse. Natuke ujusime ja käisime saunas ning pärast läksime šokolaadi massaažile. See oli väga mõnus ja lõõgastav. Peale seda läksime hotellituppa ja jäime magama.
Kuna hommikusöök oli paketi sees, siis selle eest maksma me ei pidanud. Hommikusöök oli väga toitev ja maitsev. Peale hommikusööki otsustasime veel viimast korda ujuma minna. Ujusime ära. pakkisime asjad kokku ja kolisime hotellitoast välja. Käisime poest läbi ja ostsime endale natuke näksida autosse, et ei peaks eriti peatusi tegema.
Alustasime sõitu tagasi koju. Tegime ühe peatuse ja sõime lõunat. See oli lihtsalt üks suvaline Hesburger voi McDonalds mulle ei jäänud meelde. Mina võtsin endale wrapi, mu ema võttis kanasalati, isa võttis Big Maci ja  mu õde võttis lasteeine. Kokku läks meil umbes 25-30 eurot.
Võisime rahulikult koju soõita.

Kokkuvõtteks

Transport kokku(edasi-tagasi)- 70 eurot
Majutus tervele perele(4 inimest)- 260(terve pakett)
Toitlustus- 70 eurot( hommikusöök paketi sees)