teisipäev, 17. aprill 2018

Filmid

Selles postituses räägin ma, mis filmid mulle üldiselt meeldivad ja ka minu lemmikust filmist. Minu arust on filmide vaatamine väga tore viis vabaaja veetmiseks ja lihtsalt enda lõbustamiseks. Samas võivad filmid ka anda edasi mingit informatsiooni või õpetada mingit elutarkust vms.
Tavaliselt, kui ma valin filmi siis ma valin mingid konkreetsed žanrid. Tavaliselt on need: Komöödia, romantika/armastusfilmid, õudusfilmid, põnevikud või detektiivid.
Kõige rohkem meeldib mulle vaadata filme kodus televiisorist või arvustist. Kõige parem on filmi vaadata popcorn süles ja parim sõbranna kõrval. Kinos ei käi ma väga tihti, umbes paar korda kuus.
Minu kõige lemmikum film hetkel on "Vändapidurid". Seda käisin ma vaatamas alles hiljuti koos enda parima sõbrannaga. See on selline komöödiafilm aga seal on ka natuke armastust. See räägib kolmest tüdrukust, kes lõpetavad varsti kooli ja neil tuleb koolilõpetamine. Nad teevad ühe kokkuleppe ja nende vanemad üritavad neid takistada seda tegemast. Pärast tuleb välja, et muretsemiseks ei ole eriti põhjust. Kokkulepet täidab vaid üks neiu. Kõik laheneb hästi ja neiud lähevad ülikooli õppima ja kõik on õnnelikud.
Mulle meeldib see film, sest see on väga naljakas ja lõpeb hästi.💗😇


Siin on ka selle filmi treiler

1 kommentaar: